1. Na forum nie używamy wulgaryzmów, nawet ocenzurowanych. Takowe posty będą w całosci kasowane, a delikwent obdarowany ostrzeżeniem.
2. Nie obrażamy innych forumowiczów, uczniów, nauczycieli.
3. Wątki zakładamy w odpowiednich dla nich działach. Wątki napisane w złych działach będą przenoszone.
4. Na forum prosimy siebie o ew. pomoc w pracy domowej, a nie o ściągi lub gotowe prace.
5. Nie piszemy swojego posta pod postem. Jesli mamy coś do dodania, a pod naszym postem nie ma żadnego nowego, edytujemy poprzedni.
6. Wszelkie wątki zawierające dyskusje całkowicie bezsensowne i bezwartościowe będą przenoszone do Śmietnika.
7. Avatar może mieć max. 100x100pix i 9kB. Nie powinien być wulgarny czy obraźliwy. Takowe bedą usuwane.
8. Sygnatura nie powinna być wyższa niż 6 linijek i cięższa niż 50kB.
9. Nie piszemy dużymi literami, a zwłaszcza w temacie wątku.
10. Zabrania się spamowania na forum. Nabijanie co chwilę postów typu "ok", "aha" będzie karane.
11. Zabronione jest tworzenie takich samych wątków w kilku różnych działach. Powtarzające się wątki będą usuwane.
12. Za łamanie regulaminu moderatorzy będą przydzielać punkty ostrzeżenia. Każde złamanie regulaminu to 1 ostrzeżenie. Gdy forumowicz notorycznie będzie łamał regulamin, a poziom ostrzeżenia wzrośnie do 10, jego konto będzie blokowane bezterminowo. Przy zebraniu 5 ostrzeżeń blokada konta tymczasowa.
13. Mogą nastapić zmiany w Regulaminie forum.
14. Administracja, ani dyrekcja nie jest odpowiedzialna za treść postów.
15. Oprócz Regulaminu pamietajmy również o zasadach [link widoczny dla zalogowanych].
Wszystkie czasy w strefie GMT - 1 Godzina
Strona 1 z 1
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach